Garantie & Service


Defect bij ontvangst

Voldoet jouw bestelling bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen? Onze welgemeende excuses hiervoor! laat ons via info@ollieshop.nl weten dat het artikel beschadigd is en/of wat er precies mis mee is Dan reageren wij op uw verzoek met een passende oplossing mocht u het toch retour willen sturen zodra wij de retourzending ontvangen maken we het direct in orde in de vorm van geld retour of een nieuw item.
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice We doen ons uiterste best om ten alle tijden een passende oplossing te bieden!

Garantietermijn

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk óók op ons rekenen! Naast de wettelijke garantietermijn is het bij ons namelijk zo dat de garantietermijn van de betreffende leverancier van toepassing is. Van ál onze producten mag je in alle redelijkheid verwachten dat deze doen wat wordt verwacht. Hierbij volgen we ten alle tijden de wet.

Klachten en mogelijke oplossingen worden ten alle tijden besproken wanneer we het product in handen hebben.

Stappenplan defecten en garantie

Wil je gebruik maken van de garantie of reparatie? Dan vragen we je het volgende stappenplan aan te houden, zodat we jouw retour zo soepel en snel als mogelijk af kunnen handelen:

Kies milieubewust en kom er mee langs in onze winkel graag mét aankoopbewijs.
Mocht je het liever opsturen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice en word er zo snel mogelijk contact met je opgenomen. 

Graag in dat geval het volgende toevoegen ín het pakket;

• Klachtomschrijving
• Contactgegevens
• Aankoopbewijs/bestelbevestiging (bestelnummer vermelden of bankafschrift mag ook).

Zodra het product bij ons binnen is, beoordelen wij of het onder garantie en/of reparatie valt en informeren wij jouw hierover binnen 1-2 werkdagen.

Klachten

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan vernemen we dit graag! Wanneer je een klacht en/of opmerking hebt over (één van) onze producten of onze service, dan kun je altijd contact met ons opnemen. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Mocht een artikel onverhoopt niet meer leverbaar zijn door de grote vraag dan nemen wij met u contact op en heeft u altijd de keus om te kijken naar een ander artikel of wij storten u geld terug.